Soru & Cevap
  • İstanbul Dışında Şubeniz Var Mı?

    Şu an için İstanbul dışında şubemiz bulunmamaktadır. Ancak Türkiye’nin her yerinden ürün siparişi alıyor ve Türkiye’nin her yerine ürünlerimizi gönderiyoruz. Üstelik 500 tl ve üzeri alışverişlerinizde bütün il merkezleri ve bazı ilçeler için Nakliye Ücreti Almıyoruz. 

  • İstanbul'da oturuyorum, bana en yakın mağazanız nerede?

    İstanbul Avrupa yakasında 1, Anadolu yakasında 3 olmak üzere toplam 4 mağazamız bulunmaktadır. Size en yakın mağazamıza ulaşmak için iletişim sayfamızı ziyaret ediniz.

  • Tam olarak adresinizi öğrenebilir miyim?

    İletişim bilgilerimizin tamamına yukarıda ki İletişim/Ulaşım linkinden ulaşabilirsiniz.

  • Mağazanıza nasıl gidebilirim?

    Mağazamıza gelebilmek için İletişim/Ulaşım bölümünde ki adres bilgilerini ve krokiyi inceleyebilirsiniz. 

  • Garanti Şartları

    www.luxury.com.tr isimli sitemizde ve mağazalarımızda satılan tüm ürünler üretici firmaların garantisi altındadır. Ürünlerimizde 2 ila 10 yıl arasında değişen garanti süreleri mevcuttur. Mobilyalarda 2 yıl, bazı yatak ürünlerinde 10 yıl garanti vardır. Satın aldığınız ürünlerde garanti kapsamında meydana gelecek sorunlar üretici firmaların yetkili servisleri tarafından giderilecektir. Evgör garanti ile ilgili sorunlarınızda size yol gösterecektir. Garanti kapsamında kalabilmesi için satın aldığınız ürünlerin sizin tarafınızdan tahribe uğratılmamış olması gerekmektedir.

  • İade Şartları

    www.luxury.com.tr isimli sitemizden ve mağazalarımızdan satın aldığınız ürünleri aşağıda belirtilen koşullar çerçevesinde ve nedenini belirterek iade edebilirsiniz:
    * İade işlemi ürünün size teslim edilmesi ile başlar ve fatura tarihini takip eden on (10) gün için geçerlidir.
    * İade edilecek ürün aksesuar vb... parçalarıyla birlikte eksiksiz bir şekilde teslim edilmesi gerekmektedir.
    * İade edilecek ürünün, "Garanti Şartları" bölümündeki şartlara tamamen uyması gerekmektedir.
    * İade işlemi çerçevesinde oluşacak masraflar (sevkıyat vs.) müşteriye aittir. Ancak malın kusurlu çıkması durumunda iade masrafları Luxury tarafından karşılanır.
    * İade işlemi, ürünün Luxury'ye ulaşmasıyla başlar. Luxury Mobilya ekibi iade işlemini değerlendirip kısa süre içinde size sonuçla ilgili bilgi verecektir.
    * İade koşullarına uygun yapılan iadelerle ilgili işlemlerin sonuçlanması ve ödediğiniz tutarın hesabınıza veya kredi kartınıza aktarılması ortalama beş (5) iş günü sürmektedir.

    NOT:Özel yaptırılan ürünlerde iade yapılmamaktadır.

  • Sitenizdeki bütün ürünleri mağazanızda bulabilir miyiz?

    Sitemizde yüzlerce ürün bulunmaktadır. Dolayısıyla hepsinin bir mekanda aynı anda sergilenmesi pek mümkün olmamaktadır. Ancak mağazalarımıza geldiğinizde beğendiğiniz ürünün malzeme veya model olarak benzerlerini görebilme durumunuz olabilmektedir. Ayrıca satış temsilcisi arkadaşlarımız size kataloglardan da ürün sunumu yapabileceklerdir. 

    Mağazamızda olup sitemizde olmayan ürünlerle de karşılaşabilirsiniz. 
    Bu nedenle sizi mağazalarımıza davet ediyoruz. Böylelikler hem mağazamızı, hem çalışanlarımızı hem de beğendiğiniz ürünleri daha yakından görme imkanına kavuşmuş olursunuz.

  • Üyelik bilgilerim ne kadar güvende?

    Üye olurken girdiğiniz bilgiler 3.şahıslarla paylaşılmamakta ve başka amaçlar için kullanılmamaktadır. 

    Sizi bir çay içmeye mağazalarımıza davet ediyoruz. Böylece mağazamızı, ürünlerimizi ve çalışanlarımızı daha yakından görme imkanı yakalamış olacak ve aklınıza takılan her türlü soruyu satış temsilcilerimize doğrudan sorabileceksiniz.

  • Siteniz üzerinden alışveriş ne kadar güvenli?

    Sitemiz dünyaca ünlü Global Sign marka SSL sertifikasıyla korunmaktadır. Ayrıca kredi kartı bilgileriniz sunucuda depolanmamaktadır. Sitemiz üzerinde alışverişte güvenlikle ilgili aklınıza takılan soruları bize telefonla da sorabilirsiniz.  444 888 6 dahili 104

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.